Specialbestillinger
Alle specialbestillinger skal være bestilt og betalt mindst 3 hverdage før. Men vil du være sikker på at vi har tid i kalenderen så bestil i god tid. Specialbestillinger er de varer vi ikke laver til hverdag eller som kræver noget ekstra. Læs videre nederst på siden.
 
Hvorfor bestillingsgrænse
Vi har valgt at have en beløbsgrænse på bestillinger, som vi skal pakke klar til afhentning. Grænsen er på 185,- Læs videre nederst på siden.
 
Dagstilbud
Vores dags tilbud kan ikke bestilles her på webshoppen. Kom forbi på dagen uden at bestille eller send en mail og forudbetal med mobilpay 73086.
 
Gavekort
Vi bruger Galten Skovby Citys gavekort som kan købes på deres hjemmeside eller i Super Brugsen Galten 
 

Drive-in

Drive-in har vi ikke og dog.. Er du af en eller anden grund forhindret i, at kunne komme ind i vores butik fordi du fx. er gangbesværet, i risikogruppe eller er syg kan vi tilbyde levering til bilen, hvis du parkere udenfor butikken. Du skal blot bestille og betale online. Så ringer du bare til butikken når du holder udenfor, så kommer vi ud med dine bestilte og betalte varer.

Erhvervskunder

Vi har mange erhvervskunder, som har faste ugentlige bestillinger til afhentning i butikken. Det kan være fredagsrundstykker, eftermiddagskage, sandwich m.m.

I Bagerhuset er det muligt at få en erhvervskonto med fakturabetaling månedligt. Kontakt os for yderligere oplysninger.

Levering

Vi har ikke en chauffør ansat i Bagerhuset derfor leverer vi desværre ikke ud. 

Specialbestillinger fortsat  

En special bestilling er et produkt vi ikke laver til daglig og som ikke kan bestilles direkte her på webshop, eller som er noget vi ikke har til salg i disken i butikken. Vores webshop er fyldt med inspiration på fx. kager der kan bestilles. Hvis du klikker “læs mere” på de forskelige kager kan du se hvordan det skal bestilles. Det kan være en kage som har en anden størrelse, skal se ud på en bestemt måde, bestemt farve/figur/smiley/tegning, indhold osv. Noget som ikke er en masseproduktion, noget der kræver noget ekstra og noget som kræver en ekstra forklaring/uddybelse til bageriet/konditoriet for at de kan producere det produkt du ønsker. Dette er en specialbestilling som har en merpris og som skal bestilles på mail og forudbetales ved bestillingen. Den mail du får tilbage fra os har en betalingsfrist, som skal overholdes ellers kan vi ikke tage i mod din bestilling. Vi har en produktionsplan som vi laver flere dage forud (især ift. specialbestillinger). Vi bestræber os på at svare på vores kunders mail samme dag eller dagen efter. Det er derfor ikke “gyldig grund” at du ikke har set din mail i tide og derfor ikke har fået svaret tilbage eller betalt til tiden. Hos Bagerhuset er det først til mølle, da vi får rigtig mange bestillinger og forespørgsler og kan til tider risikere, at vi må lukke ned for yderligere bestillinger. Så sørg for at få bestilt og betalt for din bestilling i god tid. 

Bestillingsgrænse fortsat 

Noget af det der bliver brugt rigtig mange ressourcer på er bestillinger (udover produktion og ekspedering af kunder). Vi har en succesfuld webshop, der vokser måned for måned. Ja det er et luksusproblem. Men alle bestillinger skal jo håndteres, godkendes, skrives i kalenderen, produceres og pakkes. 
Udover vores webshop så har vi kunder der ringer, kommer ind i butikken eller skriver mail med deres bestillinger. Uanset hvor bestillingerne bliver lagt så bliver der brugt rigtig meget tid på det.  Tit og ofte så kan en bestilling over telefonen tage 5 minutter. Det er lang tid at bruge når der står 15 kunder i kø i butikken.
Når bageren møder ind til midnat skal han danne sig et overblik over bestillingerne og det er et kæmpe arbejde når der er + 50 bestillinger i kalenderen. 
Butikken har ikke mulighed for at nå at pakke alle bestillinger inden vi åbner om morgenen. Vi har jo masser af kunder når butikken åbner og der er en person der går fra (kun til det) og det kan sagtens tage et par timer at pakke bestillinger klar. 
I 2023 valgte vi at lave en beløbsgrænse. Simpelthen for at minimere arbejdsopgaver og arbejdsgange.
Vi har et stort udvalg af brød og rugbrød som meget sjældent er helt udsolgt. Det kan da godt være at lige præcis det brød man gerne vil have er udsolgt sidst på eftermiddagen, men der er højest sandsynligt noget andet man kan vælge i stedet for.
Ligesom en mekanikker, frisør, massør, læge, håndværker kan tillade sig ikke at have tid lige præcis den dag man gerne vil, ligeså vel kan vi jo også tillade os at begrænse vores måde at håndtere bestillinger på. Vi har jo stadig et udvalg man kan komme og købe uden at bestille.
Udover en beløbsgrænse har vi også valgt at alle bestillinger skal være forudbetalt. Vi oplevede desværre ret ofte at folk ringede for at bestille noget, men ikke kom og hentede det, eller at bestillingen var skrevet i kalenderen til en forkert dato. Det er heldigvis sjældent at der er fejl i kalenderen, men når der er, så er det sjældent en webordre der er fejl i. Det er de bestillinger der er ringet ind, som vi ikke har på skrift med dato osv. Hvem har så sagt forkert? Er det kunden eller os der har lavet fejlen? Derfor vil vi have at bestillinger foregår via vores webshop, så der er ikke er tvivl om, hvornår bestillingen er til og at vi har fået betaling, hvis bestillingen ikke bliver hentet. 
Alt dette er for at lette vores arbejdsgange, ikke for at irritere kunderne. Vi ved da godt at det er træls at man ikke kan få lov at bestille 2 rugbrød og et franskbrød. Men det er simpelthen en nødvendighed, at begrænse antallet af bestillinger i vores kalender.
 

Info

Scroll to Top